Sunday, April 15, 2012

mood tak baik ;(

salam semua..


jumaat malam. abang saya buat kenduri doa selamat. jadi saya dan cikmat pon balik kampong petang tu jugak. sepanjang dalam perjalanan balik kampong tu, saya dan cikmat pon berbual supaya cikmat tak mengantuk semasa memandu..


saya seperti yang diketahui umum, malas nak pergi kenduri kendara. tapi disebabkan kenduri ni,kenduri rumah abang sayang saya. jadi tak ada masalah langsung!pi jugak walau saya tahu, nanti saya pasti jadi tumpuan.




cuma, apa yang saya malas....
biasalah kalau balik kenduri kat kampong ni kan?..mak-mak sedara ramai. pastu kita ni glamour dan comel (kahkahkah). mesti jadi tumpuan.apa yang boleh saya kata dengan cikmat.....kita ready je dengan soalan-soalan dari mak-mak sedara kita yang fedas lagi menyengat tu o.O


saya dan cikmat dah ready beberapa jawapan. jawapan harus sama okey.hekhekhek...lolololaalalala..
tak apa lah, mood saya tak berapa baik seminggu dua ni. maaf sangat-sangat kalau saya tak replay msg di facebook dan comment di blog.


saya always nak marah-marah. tidur malam selalu panas.berpeluh-peluh! kadang-kadang pening kepala.ada masa tetiba nak muntah.ada masa jugak perut meragam. kejap-kejap sedih.kejap-kejap gembira sampai nangis2..waarghhhh...gagagaga... ;( 
menci macam ni!....

















4 comments:

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...