Monday, April 16, 2012

balik kampong saye..

saya n my emak
masa jalan-jalan kat Nilai 3. 
saja pi jalan-jalan, pi wat kenal kat encik mat kita..
kawen dengan orang negeri, tapi tak pernah berjalan kat negeri..
cian dia.

ostajah pilihan..
tengah pilih bantal bucuk untuk letak dalam kereta.


cikmat dan mukhlis. anak pakcu saya yang bongsu.
umur baru 3bulan++..berat dah 7kg okey!

cikmat dan iqbal.
anak abang saya yang bongsu.
gambar ni masa raya tahun lepas.

saya suka sangat upload gambar pastu tag kat facebook cikmat.
biasanya gambar cikmat dengan baby laa..
kengkonon cikmat dah ada baby.
pastu ramai yang tanya cikmat 'dah ada anak ke?'
atau pun 'senyap-senyap je dah ada anak ehh..'
saya suka!feeling sangat....
kononnya saya dapat jugak bagi cikmat anak...
sedangkan belum tiba rezeki kami lagi..

eh.tetiba saya rasa sedih pulak :( 



4 comments:

  1. Akan tiba masa kita kan cikjah.. sabar yer... *cakap pd diri sendiri jugak*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak.cakap kat semua orang.
      hari ni kita bersusah payah..
      besok hari insyaallah,ada rezeki kita..

      Delete
  2. Bila selalu ngan BB -ada orang tua kata akan dapat CEPAT nanti.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah kak.
      memang kami suka baby.lagi kecil lagi suka!
      tapi belum rezeki kami lagi....
      doakan saya kak..

      Delete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...