Sunday, March 4, 2012

perasan tak...

perasan tak?
header kat atas tu dah tak ada trying to conceive..
kenapa dah tak ada?


sebab fikir-fikir ini bukan blog ttc sepenuhnya..
asalnya blog rojak je.
macam-macam benda ada dalam ni..
cerita makan, honeymoon,family, diri sendiri, kerja..bla-bla-bla..
bila letak ttc, terus jadi tekanan kat kepala.
eh, asyik nak cerita pasal ttc saja.
adehh..sakit kepala.
memikirkan sangat kot.
maaf ye..maaf sangat-sangat!


so dibiarkan saja dengan nama dahliasyang.
dahliasayang ni pon tak tahu tang mana dapat nama.
fikir sekejap-sekejap je terus dapat.huhuhu...
terus tuan blog di panggil dahlia.
syoknya ada nama lain..
sedap pulak tu =)
walau apa pun tuan blog ni tetap akan ber'ttc sampai berjaya..


dahliasayang : blog rojak





1 comment:

  1. sedapnya tgk rojak tu! eh, terkeluar topik pulak hihi.

    samalah blog kak fara pun asal boleh je entry.. xde spesifik utk tertentu hihi.

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...