Wednesday, March 21, 2012

cd13

malam tadi cakap dengan suami. 
breast saya ni makin hari makin sakit pulak.
rasa macam nak period.
sensitif kemain.kenapa ya??


saya kenal rasa ni..
ini rasa macam nak datang bulan je.
tak kan lah kot..
baru cd13....
ke nak ovulasi?
wahhh, harapan!!


sejak habis je period hari tu, saya dah memulakan amalam EPO semula. 
3 kali sehari. sebelum sarapan - petang - malam..
lepas sarapan pagi, saya makan 5biji softgel GARLIC dan asid folic sorang sebiji.
bila malam sebelum tidur, saya bancuhkan serbuk debunga kurma+madu untuk saya dan suami.


usaha lain. saya sedaya upaya keluarkan peluh. nak joging atau main tali skipping suami tak bagi. jadi saya gantikan dengan mengemas rumah, mop lantai dan berkebun. buat bersungguh-sungguh!


tapi kan..
ni kenapa ni breast saya ni empuk dan sakit sangat ni??
erggghhh...











3 comments:

  1. awak..aihh terlalu transparent bila menulis..hehehe..suami pegang pun story ka..

    harap ada rezeki awak ye

    ReplyDelete
  2. heehehe...tersenyum jap!!
    Dah tgk suhu BBT?
    bleh buat compare...
    egg White?
    kadang breast membesar sb perubahan hormone-tambah2 bila makan EPO..
    Insyaallah tu----ada REZEKI ada....
    amin!

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...