Sunday, March 18, 2012

Bukit Gambang waterpark.

hari tu..
walau tengah sakit.tengah sesak nafas tapi tetap tak sedar diri. berendam berjam-jam lamanya dalam air, sikit pun tak hingat kat sakit.


saya dan anak sedara duduk syok atas pelampung.
hubby yang tinggi, duduk dalam air..


masa diorang bukak ombak tu.kiteorang syok gila duduk atas pelambung.
rasa melambung-lambung atas laut je!last-last pelampung kiteorang terbalik!!
kesian anak sedara.nasib hubby cepat-cepat selamatkan dia sebelum lemas,
 saya pulak terkapai-kapai walau sebenarnya air dia paras leher saya jer.
hahaha..


anak sedara + mak + menantunya..

eee..abi suka senyum macam tak ada gigi =)



tapi pagi tu selepas sarapan pagi, saya dah ter'over dos makan ubat. punya lah pening kepala. mengantuk tak payah cakap lah!nasib masa tu cepat-cepat muntahkan ubat sekali dengan nasi goreng yang saya makan. last-last hubby belikan air limau suam. kasi potong kesan ubat.ergg, alhamdulillah.lega lah sikit.



2 comments:

  1. Gambang pun ada ombak ek dahlia? hari tu ida pergi DesaWaterpark.. ada ombak tipu tipu gak... Best kan!

    ReplyDelete
  2. akak baru je g ari sab2 ari tu... best kan... anyway happy bezday yek...moga panjang umur, sihat sokmo n dimurahkan 'rezki'....aminnn

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...