Monday, March 5, 2012

batuk.okey sikit la.sikit laa.

ala...
bosannya malam si comel tak ada.ade operasi katanya.tak apo lah. tapi bosan lah sikit.tak ada kawan nak buat bergurau.dia gurau kasaq tapi okey lah dari tak ada apa-apa.


malam tadi tak boleh tidur. sebab batuk dan sesak dada. hubby tidur lewat malam tadi sebab tengok bola sampai 2pagi. aku pun tak dapat tidur sampai pukul 2pagi jugak lah..


bila dia dah masuk tidur tu, aku pun mengekor dari belakang. alih-alih tak dapat nak baring sebab dada sesak sangat. puas lah letak minyak angin kat dada n lehar bagai. tapi susah jugak nak bernafas.endak tak endah terpaksa lah aku tidur sambil duduk. sampai tersengguk-sengguk.seksanya ya allah...


hubby pun join berjaga lah kononnya. tapi dia yang berlayar dulu biasalah kalau dah dengar zikir tidur dia tu sah-sah dah sampai negeri china. aku jugak yang masih terkebil-kebil mencari keselesaan nak tidur.uwaaa!!


malam ni tak tahu lah. harap-harap tak sesak dada lagi lah. makan madu tu baru 2/3 hari makan. batuk tu ada lah kurang sikit. cuma bila tak kena cara tu memang  tak leh watpa dah laaa.ke laut lah kita dalam toilet uweeeekk...uweeeeek..uweeeek.itu yang tak larat =(

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...