Sunday, March 18, 2012

anak wani


suka tengok baby? saya lagi suka! sejuk mata memandang ini kan pula hati kan... kawan saya dah jadi mummy. kalau kira-kira atau ada rezeki dulu mybaby pun duedate nya sekitar minggu ni je. masa tau tu seronok sangat sebab nak bersalin dekat-dekat dengan birthday saya..

tapi tak apalah. saya tak ada rezeki. saya kene usaha lebih lagi lepas ni nak jadi ibu pulak. suami saya pun dah teringin nak jadi abi.walau apa pun saya dah panggil suami saya abi awal dulu lagi...gituw katanya!hehehehe...

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...