Saturday, March 3, 2012

3 perkara!

salam
hehehe..
hari terakhir makan ubat turun period. 
hari ni terus ada tanda-tanda 'suami ku bakal berpuasa seminggu'...
breast dah menunjukkan sensetifnya...
moody dah mula menyerang..
ari-ari dah nyut..nyut..nyut..
minggu depan selamat lah ni kot.


yes, tak sabar nak memulakan permulaan 1..2..3 dus!
yeep-yeep hureey!


......


mybestfriend (wani) hari ni dah masuk spital..
dah turun tanda dah dia..
bakal dapat baby boy..
kalau ada rezeki saya dulu..
entah-entah kami ni sebelah-sebelah katil je kot  =(
saya tak dapat nak balik kampong.
sebab hari tu dah lama duduk kampong..
tunggu baby dia dah seminggu dua lah kot, baru balik
kat sini pun saya ada 'baby' jugak nak dijaga.eh!


...
batuk.batuk.batuk..
ubat batuk hospital dah dua botol habis.
antibiotik pun telan.
pecah kahak pun telan.
tapi tak elok-elok.
sampaikan FIL tegur.
asyik batuk aje menantu nya yang ini..
tidur malam pun terjaga-jaga..
adoi,kesian nya badan..
ada sesapa petua yang bagus tak untuk kebahkan batuk ni.
degil betul lah...degil sungguh!


okey..
uwaa, ngantuk lah!
hubby baru balik dari Johor.
rindu.!
tata  =)



4 comments:

  1. Pernah sebelum ni batuk dalam sebulan lebih...kategori kronok la gak..kgs pun turun dlm 3kgs..actually, tak elok tau~

    Jumpa doktor swasta...dia sarankan try makan madu asli.doktor tak sarankan saya makan ubat batuk sgt...sbb dah berbotol gak saya makan. alhamdulillah...3 hari mkn batuk dah reda.

    ReplyDelete
  2. setuju dengan umaira umar... saya pon batuk teruk awal tahun aritu...ubat batuk pon 3 botol telan, tapi x hilang2 jugak batuk... en suami saye suruh makan madu asli..sy amalkan 3hari berturut ...hilang terus.. sampai sekarang x batuk dah... alhamdulillah...
    cubalah.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  3. aida...kt maner tuh?tetibe dapat ilham lps bace blog nih, dr u dok saje kt umah jd surirumah pe kata u jage budak...dpt side income ek..

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...