Tuesday, February 28, 2012

tebuan cium peha...





petang tadi.
akibat mengantuk sangat. saya terus landing atas tilam di ruang tamu rumah mak. tak toleh mana pun sebab mata terlalu berat. dan tetiba ada benda panas,perit dan tajam kat peha. bila angkat rupanya ada tebuan.!


sakit oo. masa tu terus jerit adik lelaki suruh bunuh tebuan tu..dan ambilkan ubat.kuss semangat! perit sangat tau!


setengah jam menahan sakit..sebab tak bagi tahu emak pun.diam-diam je. tapi terpaksa cakap dan pukul7 mlm mak terus ajak ke klinik dekat rumah ni. ambil injection. dapat lah dua injection. injection pertama tu kat bahu. yang kedua kat saluran darah (kat tangan).


yang bestnya, 5minit lepas doktor buat injection kedua tu..tekak dah mula rasa payau dan loya-loya.akhirnya saya muntah-muntah depan klinik.lembik dibuatnya..


kata doktor,kesan injection yang pertama pula buat saya mengantuk dan saya lalok tak hingat.memang tak ingat apa-apa. fengsan tidur sampai tengah malam..


pesan doktor, kalau ada rasa sesak nafas kene segara ke klinik semula.gituew katanyaa. hilang rasa sakit bila si doktor ni manis dan ensem orangnya.hahaha!!


tak apalah.sekarang ni dah okey sikit kot. cuma rasa kebas kat tempat dicucuk. sesekali rasa perit kat sekitar tempat disengat. sihat dah ni.besok nak drive balik kuantan pulak.terpaksa balik awal sebab rindu sangat dengan suami...rindu..rindu..rindu


dahlia :: sengatan tebuan boleh membawa maut.sumber dari
 "renunglah dengan mata hati..pasti terbuka kunci"



1 comment:

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...