Tuesday, February 14, 2012

kita tak sihat lagi (cd37)

salam selasa!


hari ni saya cuti masak boleh tak bos.. 
cuti basuh baju,
cuti kemas rumah
boleh lah ye..




badan saya tak sedap, tekak saya loya,payau,pahit,perit. saya batuk berkahak, dada saya sempit. subuh pun saya nyaris terbabas,berat betul kepala saya pagi tadi. masa mandi saya termuntah-muntah, penat sungguh! setengah jam saya bergenang air mata dalam bilik air, peritnya..






tapi saya sempat buatkan bos jemput-jemput kentang kegemaran bos dengan muka yang merah dan mata berair. lepas pekena ubat selsema dan madu+limau (untuk batuk) sekarang ni saya ambil mood nak sambung tidur balik.


maaf ye sayang kalau balik tengahari ni saya masih diatas katil lagi.saya betul-betul tak sihat :(





dahlia :: tak mengandung lah. musim tak sihat ni. berjangkit dengan suami :(

6 comments:

  1. dahlia...dh cd37..hmmm...saya doakan...mana tau kn..amin..=)

    ReplyDelete
  2. Tau tau je apa ida nak tanya.. tapi mana tau rezeki itu ada... =) AMIN!!

    ReplyDelete
  3. take care! mana tau kali ni rezeki dahlia.. saya doakan awk.. amin...

    ReplyDelete
  4. rehat secukupnya.....jgn renyah2...
    mn tau rezeki Tuhan nk bg...Amin~~

    ReplyDelete
  5. amboi tulis trus xmngandung..hehe

    **jg diri...ckp kt boss, sila mkn luar. ! :)

    ReplyDelete
  6. hehehe baru nak ckp tah2 peknen kot..xpe jaga diri bebaik..mana tau kot peknen..jgn mkn ubat sebarangan tau

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...