Wednesday, February 15, 2012

kenapa aku lagi?

salam semua.


entah lah. makin dekat aku dengan DIA makin aku diuji.


hari ni suami pulang dari pejabat dengan muka yang aku tak suka tengok. tak happy. belum masuk rumah dah cakap ada masalah besar. apa dia? tapi tak  nak bagi tahu pulak. tak apalah kalau tak nak bagi tahu lagi. aku pun terus ke dapur sebab tengah masak meehun goreng. malas lah nak layan orang yang suka nak main perasaan petang-petang ni kan.


sambil gaul-gaul mee, hati ni rasa tak sedap! eh, apa yang besar sangat tu?..tinggalkan meehun terus dapatkan suami kat depan yang dah tersandar dengan muka kelat.muka masalah.
terus dia tunjukkan surat atas meja. bila baca, ya.............terus air mata jatuh. sedih sungguh hati aku. tak sanggup dah..tak sanggup dah abi!


sedih sangat aku hari ni. terus suami ajak pergi tengok baby k.amalina..lepas tengok baby comel tu, suami terus bawak pergi jalan-jalan sekitar bandar untuk tenangkan hati. tapi makin lama-makin sempit pulak dada. nak semput balik aku ni. terus ajak suami balik rumah.sampai rumah terus selongkar ubat semput.ya allah.....


malam ni tak tahu lah macamana nk tidur.hiba betul hati ni. doa ku penuh tangisan.penuh air mata, penuh sesal.kenapa aku lagi...?


insyaallah,ada jalannya.mesti ada!


mohon, aku tidak ditinggalkan lagi.

dahlia :: tadi dah lewat sangat nak ke watsons. suami nak belanja beli upt.






5 comments:

  1. sabarlah yea,pasti ada hikmah di sebalik semua kedukaan ini.Allah pasti merencanakan yg terbaik utk kita.

    ReplyDelete
  2. Sebab Allah sayangkan kita, that y dia uji kita... =)

    ReplyDelete
  3. sabar yer..setiap yg berlaku ada hikmahnyer..

    ReplyDelete
  4. kenapa dear... suami kena transfer?

    ReplyDelete
  5. aida...

    husband dpt surat ape???...ape2 pon bersabar ye....I'Allah,mudah2an dipermudahkan....

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...