Friday, February 17, 2012

facebook saya!

salam semua..


malam ni kepanasan tahap dewa! tanya suami, dia panas tak? dia kata rileks je. tapi saya sampai lembap-lembap baju. 2kali dah tukar baju tidur.kemain panas. tak tahu lah sebab apa..ter'sok-sek-sok-sek selsema. nak masak mkn malam pun cam nak nangis.panasnya dapur!!mungkin baru lepas makan ubat tak?..tak? tak? tak..hehehe..


malam ni tergerak hati nak share akaun facebook dengan kawan-kawan ttc dan sekeliannya.boleh ke?..add lah saya jika sudi. terbatas pulak rasanya nak berkongsi rasa dan bla-bla kat blog ni. ye dak??


add lah saya, Aida Hashim (kuantan). tapi masa add tu sila nyatakan siapa anda.kata je kenal dari blog atau kawan-kawan ttc.. okey terus terima.....


sekarang saya menggunakan gambar profile ini.
bersesuaian dengan mood dan perasaan.kikiki :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kalau mood saya baik.
mungkin saya guna gambar profile ini


atau


atau


atau

ini gambar profile penyelamat.
huhuhu

10 comments:

  1. nanti fara add awk la eh ;) nama kte, fara qurashiyah. suka tgk muka awk. fotogenik gitu hehe. eh, jgn kembang sgt tau hikhiks ^^

    ReplyDelete
  2. setuju dgn fara. cantek btol awk ni ;) nnt sy nk add jugak. eh, esok sy nk p kuantan ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks dahlia add kat fb tadi :)
    Sronok jumpe geng ttc'ians

    ReplyDelete
  4. dahlia...
    lawa ea awk..hehe
    nti saya add..still guna ratu salju juga..
    sama2 ttc :)

    ReplyDelete
  5. hai...nanti saya add awak ok...nia zara..itu adalah profile utk ttc saya...

    ReplyDelete
  6. thanks semua..sudi add.
    jom ramai-ramai add..
    heeee

    ReplyDelete
  7. wahhh..bagusnyer u all tukar2 fb...

    Dahlia Sayang sy dah add kamu....nnt saya inbox kay...

    ReplyDelete
  8. dahlia nanti accept akak ye... akak yg dok kuantan gak yg dh komen b4 this about pati delima.... dh mkn donut kat ecm lom.... my fb norkamariah haris... geng TTC..silent reader blog TTC n pernah gak jadi PJJ wife.... jgn sedih2 ye...thanks (nkh)

    ReplyDelete
  9. Nanti ida add ye.. Nama kat FB : Eida Baharum

    ReplyDelete

terima kasih atas comment anda =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...